නෑනෝ - භාතිය, සන්තුෂ්, අශාන්ති, උමාරා | Nano Naeno - Bhathiya & Santhush, Ashanthi, Umara - sinhala lyrics


- නෑනෝ...
කට තිබුණට මුහුණ පුරා - නෑනෝ
කියවන්නට එන්න එපා - නෑනෝ
පද මාලා ගොතපු කෙනා - නෑනෝ
ගම දාලා යන්න ගියා - නෑනෝ
අපි දෙන්නගෙ ප්‍රේම කතා - නෑනෝ 
ලියවෙන්නට කාලෙ හොදා - නෑනෝ
කරමාලා සේල ගොතා - නෑනෝ
කරකාරෙක යන්න සුදා...

මම දන්නැති දහසක් දේ (ඇත්තට)
ගම්මු ලියන කොටලිද ඇන්දේ (මම)
පතිවෘත්තා රකින්න යන්නේ
කැන්දන් යන්නේ මම මයි ලන්දේ (ආ හා..)

රස්තියාදුකං අරං එනවානම්
වන්නම් දහඅට මං පෙන්නන්නම්
දස බිම්බර සෙනග ගෙනල්ලා
මං නං බය වෙන්නෑ...

මම දන්නැති...

ඒක කොරනකම් බලා ඉදියි මං
පොරිසාදකම් දෙව්ලොව යනකන්
මං බහදෙන කෙනාව හොයලා
පිටගම් යනවා මං...

කට තිබුණට...

දිලිසෙන් නැති හද දිස්නේ..
ගැම්මක් නැතුවම ඇයි හිත බැන්දේ..
පිට රස්සා කරන්න යන්නේ..
කැන්දන් යන්නේ මම මයි ලන්දේ..

ඒක කොරනකම්..

කැන්දන් යන්නේ මම මයි ලන්දේ..
ගැම්මක් නැතුවම ඇයි හිත බැන්දේ..
පතිවෘත්තා රකින්න යන්නේ..
ආයෙත් නම් මං නෑ ඉවසන්නේ..

හීන පේනකම් නිදාන ඉන්නේ..
දවල් හීනයක සුවඳ තියෙන්නේ..
ඇවැස්ස නෑකම් ඇපේට තියලා..
පිටගම් යනවා මං...

කට තිබුණට...///

ගායනය : භාතිය සහ සන්තුෂ්, අශාන්ති ද අල්විස්, උමාරා සිංහවංශ


වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - zionsrilanka

Comments