මගේ ලොවට ඔබ - දිනේෂ් නානායක්කාර | Mage lowata oba - Dinesh Nanayakkara - sinhala lyrics


මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්


සවනට ළංවී හෙමිහිට කොඳුරා 
ඔබෙ සුරත මගේ නලලෙ තියා
සවනට ළංවී හෙමිහිට කොඳුරා 
ඔබෙ සුරත මගේ නලලෙ තියා
පැතුම් පැතූ හැටි සිහිවෙයි නිරතුරු
අපි එක සෙවණක හිඳිමු කියා

මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්


සෙනෙහෙ බිඳුණු සිත සුවපත් කෙරුමට
ලොවේ නොමත කිසි තැනක ඔසු
සෙනෙහෙ බිඳුණු සිත සුවපත් කෙරුමට
ලොවේ නොමත කිසි තැනක ඔසු
ඔබේ නමින් නෙත පුරා හඬනු මිස
පෙම් නොකරමි මම මෙයින් මතු

මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
මගේ ලොවට ඔබ සුළඟ වගේ ඇවිදින්
කඳුළු තිලිණ කර නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්
නොකියම යන්න ගිහින්



ගායනය - දිනේෂ් නානායක්කාර
තනුව - සරත් ද අල්විස්
ගි පද - ලක්ෂ්මන් මල්ලවාරච්චි


වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Thanuja Mudith Sandu Pannilage

Comments