ජෑස් ළඳ - නුවන්දි එරංගා, රවි ජේ | Jazz landa - Nuwandi Eranga, Ravi Jay - sinhala lyrics


ස්වර වර්ණ පරදා
මෝඩ හිනා ඇහෙනා
ස්වර හත රවටවා
ජෑස් ගයන ළඳ මං
ජෑස් වයන ළඳ මං
ජෑස් වයන ළඳ මං

කරකැවෙනා මනසා රැය සරසා
නේක ආස රස මම වින්දා
දැන දැන රැවටවෙනා සිත රවටා
රති සැපක සුව මම වින්දා

කුරුළු පියාපත් සිරකරලා නැත
කුරුළු පියාපත් සිරකෙරුවා මම
ඉගිලෙනු අකමැති ජෑස් ගයන ළඳ මං


අඳුර මත හෙව්වා ජීවිතෙ පාට පාට
දැවෙන ගතින් මිදිලා යන්නයි ඕන ඈත
වෙන්න මා මත් අමතක වෙන්න


දැනෙන දුක ඉඩ දෙන්න එන්න සතුට
නොබලන් මදෙස වෙසඟනක විලස
දෛවයෙන් බැට කෑ සිත ඉකි බිඳියි
ඇහුණද දැණුනද ඒ දුක මසිත ගයන
සිනා මුවින් මේ සංගීතය මැද

එන්න මගෙ අතගන් රාග ලොවකට යං
ගිනි දැවෙන නග්න මුළු ගත සිපගන්
ඇත මියැදුනු හීන ළමැද මැද එමට
එන්න දෙන්න ඒවට පණ පිබිදෙන්න
කාලය දෙයි සංගීතය මේ ජීවිතෙ
ගයන ශෝක තනුවම විය
විඳින්නයි ඕනි ජීවිතෙ විඳවන්න නෙවෙයි නං
මට කුමටද රියැලිටිය

ස්වර වරණ පරදා
මෝඩ හිනා ඇහෙනා
ස්වර හත රවටවා
ජෑස් ගයන ළඳ මං
ජෑස් වයන ළඳ මං
ජෑස් වයන ළඳ මං


ගායනය - නුවන්දි එරංගා, රවි ජේ
තනුව හා සංගීතය - චරිත අතලගේ
ගී පද - චරිත අතලගේ



වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Nuwandi Eranga

Comments