මඟ තොටදී හමු වීලා - මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි, ක්ලැරන්ස් විජේවර්ධන | Maga thotadi hamu weela - Milton & Clarance - sinhala lyrics


මඟ තොටදී හමු වීලා හිනැහෙනවා
කුමාරිකාවට මාගෙත් සිත යනවා
කවදා හෝ ඇය මගෙ මෙහෙසිය වෙනවා
එපා කියන්නට ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
විශ්වාසයි නෑ මට වරදින්නේ
ඇගෙ ආදරේ මම දන්නේ

ඔබ දන්නේ නෑ මාගේ මිතුරාණෙනි
රැවටෙන්නේ ඔබ ඇයි මෙසේ
ඇගෙ රුවට ගැලපෙන්නේ මාගේ රුවයි
ඇගෙ සිතට ගැලපෙන්නේ මාගේ සිතයි
ඇය මාව පිළිගන්නවා

මඟ තොටදී හමු වීලා හිනැහෙනවා
කුමාරිකාවට මාගෙත් සිත යනවා
කවදා හෝ ඇය මගෙ මෙහෙසිය වෙනවා
එපා කියන්නට ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
විශ්වාසයි නෑ මට වරදින්නේ
ඇගෙ ආදරේ මම දන්නේ

මුතුවාගේ අකුරින් ලියු කල්පනා
කියවන්නේ බැඳෙනා හදින්
අපි දෙන්න එක වාගෙමයි යාළුවේ
ඇය කවුද අපි දන්නවා
ඇයගේ සිතුම් දන්නවා

මඟ තොටදී හමු වීලා හිනැහෙනවා
කුමාරිකාවට මාගෙත් සිත යනවා
කවදා හෝ ඇය මගෙ මෙහෙසිය වෙනවා
එපා කියන්නට ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
ඒවා වරදිනවා ඒවා වරදිනවා
විශ්වාසයි නෑ මට වරදින්නේ
ඇගෙ ආදරේ මම දන්නේ


ගායනය - මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි, ක්ලැරන්ස් විජේවර්ධන
සංගීතය, ගී පද - ක්ලැරන්ස් විජේවර්ධන



වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Ranil Mallawarachchi

Comments