සඳ තරු මල් - සමිතා මුදුන්කොටුව, අතුල අධිකාරී | Sanda Tharu Mal - Athula Adhikari, Samitha Mudunkotuwa - sinhala lyrics



සඳ තරු මල් මට දන් දුන්
මගේ..රුසිරු නුඹ අරගන්
හිරු තෙද වන් මට දන් දුන්
මගේ..ඔටුනු නුඹ ලාගන්

දයාද එයයි මගෙ දෝණිට
අප දෙන්නාගේ...

ගණ දෙවිදුන් මට දන්දුන්
මගේ නුවණ නුඹ අරගන්
පතිණි මවුන් මට රැකදුන්
පතිණි බලය නුඹ අරගන්

දයාද එයයි මගෙ දෝණිට
අප දෙන්නාගේ...

සඳ තරු මල්...

ඇල දොල ගං මට දන්දුන්
හදේ සිසිල නුඹ අරගන්
මහ වන විල් මට දන් දුන්
හිතේ සිසිල නුඹ අරගන්

දයාද එයයි මගෙ දෝණිට
අප දෙන්නාගේ...

සඳ තරු මල්...

ගායනය : සමිතා මුදුන්කොටුව සමඟින් අතුල අධිකාරී
පද රචනය : රඹුක්කන සිද්ධාර්ත හිමි
සංගීතය : රෝහණ වීරසිංහ



වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Evoke Music



1 comment:

දැණෙන යමක්... නැතිනම් පදවල වරදක්... දන්න දෙයක්... එහෙම නැත්තං ඔබට පද අවශ්‍ය වන ගීයක්...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...