හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ - මිල්ටන් පෙරේරා | Hinahenna mata iganwoo - Milton Perera - sinhala lyrics

හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ
සැනසෙන්නට මග පෙන් වූ
කටු කොහොලින් පිරි මෙලොවේ //
හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ

සිතුවිල ගිර මිදීලා
යා නොදී වියරු වීලා //
සහනයේ කැදලි හැදුවේ

හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ

හද පියුම මගෙ නෙළාලා
ඔබෙ දෙපා ළඟ පුදාලා //
හිස් දෑතිනි අද ඉන්නෙ

හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ

පිදු පියුම පර නොවේවා
මතු මතු ද පුබුදු වේවා //
මා එපමණයි පතන්නේ

හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ
සැනසෙන්නට මග පෙන් වූ
කටු කොහොලින් පිරි මෙලොවේ //
හිනැහෙන්න මට ඉගැන්වූ

ගායනය - මිල්ටන් පෙරේරා




වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Canale di MrSamalka

3 comments:

  1. මචන්,"සිතුවිළි ගිරවු මිදීල" වෙන්න ඕන නේද?

    ReplyDelete
  2. අර්ථවත් ගීතයක්

    ReplyDelete
  3. ගීතයේ පද රචනය සහ සංගීතය ගැන දැන ගන්න කැමතියි.. ගොඩක් රසවත් ගීතයක්

    ReplyDelete

දැණෙන යමක්... නැතිනම් පදවල වරදක්... දන්න දෙයක්... එහෙම නැත්තං ඔබට පද අවශ්‍ය වන ගීයක්...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...